.

.

دریافت کد باکس از همه چیز برتر است

از همه چیز برتر است

...

مادربزرگ گفت:مادرجان،عمر است

سیاوش که تازه از سربازی آمده بود گفت:کار

دیگری خندید وگفت:وام

یکی از آن وسط بلند گفت:وقت

یکی گفت:آدم

خنده تلخی زدم و گفتم:نه

اما فهمیدم

تا شرح جدول زندگی کسی را نداشته باشی حتی یک کلمه سه حرفی هم درست درنمیاید

باید جدول کامل زندگیشان را داشته باشی

بدون آن همه چیز بی معناست.

هرکس جدول زندگی خود را دارد.

هنوز به آن کلمه سه حرفی جدول خودم فکر میکنم...

شاید کودک پابرهنه بگوید:کفش

کشاورز بگوید:برف

لال بگوید:حرف

ناشنوا بگوید:صدا

نابینا بگوید:نور

...

و من هنوز در عجبم

که چرا کسی نگفت

.

.

.

.

.

.

خــــ♥ـ♥ـ♥ــــدا


نظرات شما عزیزان:

تنهایم خدا
ساعت19:02---19 آذر 1395
دلم گرفته ای خدا فقط تو را دارم فط تو را ولی این دم آخری یه چیزی رو ازت میخوام اونم اینه که منو از یاران امام زمان کنی حتی اگه خدمت کارش باشم الان یکم خالی شدم آماده ام برای رفتن هر وقت و هر لحظه که تو بخوای ........
پاسخ:سلامت باشین همیشه..امیدوارم به حاجتتون برسین


نفس
ساعت0:53---26 تير 1395
محشره

چشم انتظار
ساعت20:00---20 آبان 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:برتر,خدا,جدول, ] [ 19:10 ] [ 2khMale ShaHe PariOon ]
[ ]